بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول در سالن نشست های فرمانداری این شهرستان بیان کرد: باید هنگام ارائه طرح ها، وضعیت ترافیکی سنجیده شود البته در خیابان کم عرض و با ترافیک سنگین امکان ساخت کلینیک و یا هر مرکزی که گره ترافیکی ایجاد می کند، وجود ندارد. وی بر ضرورت انجام مطالعات ترافیکی برای هر طرح تاکید کرد و افزود: باید قبل از اجرای طرح ها به موضوع ترافیکی توجه شود تا در آینده شهر دچار مشکل نشود و برای حل مشکل هزینه ای بر دوش دولت وارد نشود و نهادها زیر سوال نروند. فرماندار ویژه شهرستان دزفول تاکید کرد: در مکان های پرتردد و ترافیکی به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری و تراکم داده نمی شود.
به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول در سالن نشست های فرمانداری این شهرستان بیان کرد: باید هنگام ارائه طرح ها، وضعیت ترافیکی سنجیده شود البته در خیابان کم عرض و با ترافیک سنگین امکان ساخت کلینیک و یا هر مرکزی که گره ترافیکی ایجاد می کند، وجود ندارد.
وی بر ضرورت انجام مطالعات ترافیکی برای هر طرح تاکید کرد و افزود: باید قبل از اجرای طرح ها به موضوع ترافیکی توجه شود تا در آینده شهر دچار مشکل نشود و برای حل مشکل هزینه ای بر دوش دولت وارد نشود و نهادها زیر سوال نروند.
فرماندار ویژه شهرستان دزفول تاکید کرد: در مکان های پرتردد و ترافیکی به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری و تراکم داده نمی شود.
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دزفول نیز در این نشست گفت: معضلات زیادی در حوزه ترافیک با وجود هایپرها و مجتمع های ترافیکی در سطح شهر دزفول وجود دارد که اگر این وضعیت تشدید شود مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.
سرهنگ محمد تدین نژاد افزود: تردد کامیون از محل زندگی شهروندان نیز مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: شهرداری باید برای جلوگیری از ایجاد یک معضل ترافیکی جدید راهکار دهد تا در آینده دچار مشکلات بیشتری نشویم.
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول با اشاره به تصادفات سال گذشته اظهارکرد: بعد از خودروهای سواری، وانت و موتورسیکلت بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ تدین نژاد افزود: بیشترین تصادفات منجر به جرح و فوتی مربوط به موتورسیکلت ها بوده است.
وی با بیان اینکه عمده تصادفات دزفول از ساعت 10 تا 22 رخ داده است ادامه داد: سنین 25 تا 35 سال، بیشترین تصادف را مرتکب شده اند که باید آموزش های لازم را برای آنها ارائه کرد تا این آمار کاهش یابد.
سرهنگ تدین نژاد آمار تصادفات دزفول در سال گذشته را نسبت به سال قبل کاهشی دانست و گفت: بیشترین علت تصادفات دزفول مربوط به رعایت نکردن حق تقدم، بی توجهی به جلو و حرکت با دنده عقب بوده است.
{{name}}
{{content}}